• Proje Dosyasının Bize Ulaşması

    1

    Proje dökümanları bize ulaşır ulaşmaz proje departmanımız tüm dökümanları büyük bir titizlik ile incelemeye başlar. İnceleme süresince görünen olumlu, olumsuz tüm durumlar proje notlarına eklenir.

  • PROJE ÖN ÇALIŞMASININ MÜŞTERİ İLE BİRLİKTE DEĞERLENDİRİLMESİ

    2

    Proje departmanımızın yaptığı çalışmalar müşeri ile birlikte değerlendirilir. Tüm hatalar, optimizasyonlar, eksikler, detaylalandırma çalışmaları için ön görüşmeler tam anlamı ile tartışılarak projenin ilk şekli verilir.

  • TOPLANTI NOTLARININ DEĞERLENDİRİLİP SİSTEMLERİN SON HALİNE GETİRİLMESİ

    3

    Alınan tüm kararların ışığında projeler revize edilir, eksikler giderilir, optimizasyonlar yapılır, detaylar çıkarılır ve müşteri ile son durum paylaşılır, onay beklenir.

  • proje bütçesinin çıkarılması

    4

    Müşteriden gelen çalışma onayı sonrasında ortaya çıkan doneler ışığında tüm sistemler için ayrı ayrı maliyet çalışmaları yapılarak müşteriye sunulur.

  • Bütçe onayı ve sözleşme taslağının hazırlanması

    5

    Bütçe sunumundan sonra müşteri ile maliyetlerin son haline getirilmesi için görüşmeler yapılarak ortak bir nokta da anlaşılır. Maliyetlerde anlaşılmasından sonra her iki taraf için de uygun iş sözleşmesi hazırlanarak tarafların onayına sunulur.

  • Sözleşme onayı ve projenin başlaması

    6

    Sözleşme onayı akabinde; Sistemler ile ilgili olan tüm broşürler, kullanım klavuzları, sertifikalar malzeme onayları için müşteriye sunularak onayları alınır. Sözleşmenin şartlarına göre teslim edilecek ürünler teslim edilmeye ve var ise yapılacak işçilikler yapılmaya başlanır. İşin her safhasında ortaya çıkan detaylar ve gelişmeler müşteriye iletilerek görüşleri alınır. Çıkan sorunlar karşılıklı istişareler ile sonuca ulaştırılır. İşin sonuçlanması…Read More

  • Sistem testlerinin yapılarak işletmeye alınması

    7

    Projenin sözleşmeye bağlı olan tüm ara unsurlarının tamamlanmasının ardından sistem teslerine başlanarak işletmeye alınır. İlk çalışma ve yönetim tarafımızca saglanır.

  • Geçici kabul ve personel eğitimleri

    8

    Sistemlerin çalışır hale getirilmesinin akabinde, müşterinin yetkili personeli ile birlikte sistemlerin kontrolerine başlanır. Aynı anda müşterinin yorumları alınır. Yapılan yorumlara göre eksikler belirlenerek tutanak haline getirilir. Tutanakdaki eksiklerin giderilmesi için çalışmalar yapılarak müşterinin onayına sunulur. Onay akabinde personel eğitimlerine başlanır. Sistemin karmaşıklığı ve önemi göz önünde tutularak en uygun eğitim süresi belirlenerek tüm bilgiler personellere…Read More

  • Kesin kabul ve periyodik bakım-destek sözleşmesinin hazırlanması

    9

    Kesin kabul işlemleri için müşteri ile birlikte sistemlerin son kontrolleri yapılır. kontroller akabinde kesin kabul tutanağı imzalanır. Ardından sistemler bazında ve müşterinin isteğine göre yıllık olarak periyodik dilimlerde sistemlerin bakımları, yerınde ve uzaktan destekleri için sözleşme hazılanır. Sözleşme onayından sonra belirlenen şartlara göre tüm bakımlar ve destekler eksiksiz olarak projeye verilmeye başlanır.